Wednesday, September 30, 2009

Rindu

Aku bosan asyik makanan yang sama je. Nasi lemak ngan sambal lada kering yang xde bilis. Nak buat sambal ni pun aku rasa diorang xde seni langsung. Masin manis langsung xrasa.

Bilis lak kekadang goreng cam celup minyak je. Tak rangup langsung.

Serius skang nie aku rindukan nasi berlauk pagi, nasi kerabu ngan daging bakar campur solok, nasi dagang, nasi lemak ikan ayo (ikan tongkol). Uish...Ni la lumrah kehidupan di kota metropolitan, semuanya tiada. Kelate dan Ganu ado la semua nie.

Stop......Semua ni wat perut aku berlagu 'Hampa (To'ki)'.

PSP : Kalo aku brenti keje, bukak kedai makan korang datang x??


16 Pandangan Kekawan:

pB said...

kalau bukok area shah alae , kak pB jadi ruguler kastemer

imHepPie said...

rindu nak mkn kfc..lalala~~

hestyrezyuda said...

AHAHAHAH APA KATA POSTING BALIK KAMPUNG HALAMAN... ??? LALALALA ~~

~0~ said...

Kak pB
Shah Alam..menarik idea tue.

imHepPie
lalala...nak ikut

hestyrezyuda
sy bukan kakitangan garment..swasta aje

kay said...

datang kot..kalau sedap,aku datang lagi lepas tu..

nasi dagang juga faveret aku..tapi tak de 1 pun tempat kat KL buat sedap..

nasi kerabu daging bakar..pergh..sedapnya..

Kejora Yg Malap said...

buat aku terliur..nyam! nyam!

sharamli said...

da dekat 4 ta0n be'rumate'kan minah pantai tim0...skali p0n xpenah tepengaruh nk rasa mknn2 tu...hu3

MuHaMMaD86 said...

boleh ker masak?

klu sdp...apa salahnya

igt kt budu n nasi kerabu ko?

kesian kawe kt ore kelate...huhuhu

P/s:rindu mknn2 kedah gak

Koyuki said...

nasi kerabu capur solok, capur ikan bakar, capur telur masin sebukuh!!!

=D

p:S Encik..entri ini amat tidak bertimbang rasa..saya sedang berpuasa..
wuuuuuuuuuuuu =(

~0~ said...

kay
buat yang terbaik

Kejora Yg Malap
dugaan

sharamli
seb baik x terpengaruh...heheh

MuHaMMaD8
masak tue ade la caranya...hehehe

Koyuki
aku pun posa...kihkihkih

Koyuki said...

owh..set

berbuke kat mn kite arini?

haaaaaa...

LotsOfLove-Pearls said...

hye..
dah lama tak dengar lagu To'ki nie..
best sekali sekala layan..

ima said...

kalau nak bukak kat pg...akak suka..akak akan jadi org pertama makan kat situ...

sI tEDI said...

lor.. masaklah!!

Solehah said...

kalo bukak kedai, kamu nak jual ape? isk.. aku pulak rindu nak mkn dengan ahli keluarga.. makan nasi lauk garam pun sedap kalau semua ada..sedihnyaaaa..waaaaa...

pisey itu aku said...

lapar lak aku baca entri ni.hahah.

siyes aku rindu nak balik da.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...