Wednesday, September 30, 2009

Kena Tangkap Basah siri 1

Aku bukan lah seorang yang alim, warak dan baik. Dan aku memang tidak sempurna. Aku sememangnya banyak kekurangan dalam diri. Jangan salah anggap tentang diriku.

Semua berlaku begitu pantas. Kita hanya mampu merancang dan tuhan menentukan.

Pagi semalam memang sebelum pegi kerja aku da merancang untuk tidak balik umah. Aku nak gi umah bujang kawan aku yang line clear tue. Memang aku suka lepak umah diorang.

Penah terjadi ketika baru lepas makan ngan kawan aku, dalam perjalanan balik ada la sorang mamat ni naik lif bersama kami. Dia pun nak naik tingkat yang sama. Keluar lif dia menuju arah yang sama ngan umah member aku.

Member aku tanya aku “Mana mamat tue duduk?”

Aku jawab “Mana aku tau, aku datang skali skala je”

Kitorang tengok je mamat tue melangkah. Tengok mamat tue brenti depan umah kawan aku. Dia bukakkan kunci umah depan. Rupanya mamat tue duduk depan umah aku.

Member aku bukak pintu umah dia. Aku pandang mamat tue. Aku senyum dan dia senyum.

Sepatah pun x tegur.

Tu la betapa line clear nya umah member aku nie. Jiran setentang pintu pun x kenal.

Da tutup cite tue. Nak cite pasal kena tangkap basah cite pasal line clear plak.

11 Pandangan Kekawan:

Jard The Great said...

err.... nnt ade sambungan ke neh? hehe

sharamli said...

cba kal0 awek yg d0k depan tu...mesti knl

kay said...

la..ingatkan citer pasal tangkap basah..

Kejora Yg Malap said...

waaa..suspen..suspen..jeng..jeng..jeng..

Uruchimaru @ kf said...

ni same jantina ka?

+betterSINGLE+ said...

ceh..sambungan please..

~0~ said...

Jard The Great
tu la..ingat nak wat 30 episod...bleh??

sharamli
ajak dating trus..hihihih

kay
hehehe...

kejora yang malap
kamera fokus kat kasut...x tunjuk muka..baru suspen...

Uruchimaru @ kf
soalan sensitip...hahahah

+betterSINGLE+
petang kang.

Koyuki said...

pulokkk

ambo knalim dh sakni

kuina said...

tunggu cerita seterusnya baru komen...

... >>tinggal jejak dulu...

~0~ said...

koyuki
jgn knaling sgt...

kuina
thanks kak..

Kennee said...

Ala... Tipu punya post... Mana ada tangkap basah.... baling kang baldi penuh ngan air... baru tau...XD
Btw, nanged ya post and also clicked on ya ads... ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...