Tuesday, September 15, 2009

Kad Raya Lagi

Kad Raya dari Koyuki

Kad Raya dari TangaHitam


Kad Raya dari Khalifah Fedi



Ni pulak kad raya dari aku untuk semua kekawan yang aku sayangi. Ye la semua buat kad raya. Jeles aku. hahahha...Lagi pun hari-hari dok mencarut, membebel, merapu, meraban, memaki, jadi tibanya hari mulia ini ku ingin memohon seribu kemaafaan.

Dari hulu ke hilir dari sana ke sini,
Ingin bertemu yang di kasihi,
Kutunduk sujud ke bumi,
Tanda syukur ke hadrat ilahi.

Budak main mercun berlari-lari,
Sampai kudung empat jari,
Ku susun jari jemari,
Memohon maaf berkali-kali.

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir Batin.


Ni lak lagu aku tujukan khas buat korang yang nak balik kampung sempena hari raya...ekekekek...

5 Pandangan Kekawan:

Koyuki said...

makan lemang makan ketupat..

chanteknya kad

~hehe

+betterSINGLE+ said...

anta kat umah boleyh???

Mak Su said...

alahai...tak dapat nak view enclosures :(

tangan hitam said...

thanks bro..aku dh angkut kad raya ko...

~0~ said...

Koyuki
uik...pas raya aku jawab pantun nie..heheh

+betterSINGLE+
ari raya posmen cuti la.

Mak Su
ye ke??awat ek

tangan hitam
welcome and thanks back bro...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...