Monday, April 2, 2012

Selesai sudah

Dah lama aku meninggalkan blog ni. Dek kerana kesibukkan dalam melaksanakansatu task yang telah abes pada 31Mac 2012·

Pe:ning aku menyelesaikan task tersebut,walaupun event manager telah dilantik tapi banyak task yang perlu ami lakukan dari event sendiri. Ni la kalau kena event jenis sembang kencang bila tiba tang perlaksanaan fails abes. Huru hara sebelum dan semasa kejadian. 

Sebelum kejadian tak payah cerita memang banyak sangat yang perlu aku dan team cover dan buat? Yang patut event kena buat aku juga yang kena buat. Memang pening.

Di hari kejadian plak, kata team yang handle adalah professional tapi tang nak tangkap sapa dapat no 1,2 3 pun dah fail. Ada ke dok tanya sape no 1 2 3, ko ingat acara lumba lari dalam guni peringkat sekolah tadika Kg. Tanjung ke?

Hadia pulak lagi satu fails, xde bungkus atau hamper yang nampak lebih elok, main bagi gitu je piala dgn milo 1kg. Xde nak balut atau bungkus.

Kalau nak story mmg tak abesla.

Aku siap dah sampai nak bertumbuk dengan salah sorang event punye staff. Buat kerja cam orang bangang je.

Apa yang aku belajar kat sini, nama besar mana orang tu pun. Sampai tahap selebriti sekalipun, bekum tentu menggambarkan dia adalah bagus. Belum tentu. Kekadang event manager kecik lagi bagus dari depa. Yang tahu cakap tapi tak ahu buat.

Len kali aku sumbat gambar program k. Chow.



"Im still lack of confident"

6 Pandangan Kekawan:

pB said...

pB was here today

Eye_nee said...

parah btul tu..sampai gift pun tak berbalut....begitulah bro..kdg org ni..ckp nmpak mcm prefect kerja belum tentu ...

dear anies said...

sabo je la ye..

eMMe said...

eeeee....geramnye..saya baca sambil ketap2 gigi...huhuhu...

sabar je la bro...

tarik nafas...

Kakcik Seroja said...

Tak semua yang belajar tinggi dan berjawatan besar itu benar2 pandai. ;-)

Anonymous said...

aku suke dapat milo satu kg... hahahaha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...