Wednesday, April 18, 2012

Pandangan Korang


Aku x sempat nak ambil gambar.

Tapi aku beri gambaran lebih kurang. 

Seorang perempuan Melayu  -  Pakai Baju Kemeja, Tudung, Pakai Skirt Paras Lutut dengan Stokin. 
Aku jumpa perempuan pakai camni masa aku pegi MaLaM seperti dalam entri sebelum.

Apa pandangan korang?? Aku jahil pasal fesyen ni.....Adakah ini trend terkini??



Heykawan : 1st time aku jumpa orang pakai cenggini.

9 Pandangan Kekawan:

KhaiRin : anies said...

bj lengan panjang ke?
stokin tu ttp semua ke kaki dia?

alien said...

hadoi..
tu kire mangsa pesen kan
ke konpius dia laki atau wanita
semoga dia diberi pencerahan

jedi said...

@KhaiRin : anies
Lengan pendek.... Stoking mmg tutup semua...

jedi said...

@alien
Harap harap begitu lah...

Pok Amai-Amai said...

Erk? Mcm pelik je upenye?

@z!rk said...

myb tu bukan stokin tp tights/ legging. fesyen budak² sekarang.

kakcik said...

Tudung hanya dijadikan fesyen. Itu yang ada tak segan silu bertudung tapi pakai legging dengan baju sendat. :(

Denaihati said...

Pakai Skirt Paras Lutut dengan Stokin, memanglah fesyen tapi xikut tuntutanlah.

Prettywrite said...

itu bukan trend terkini tapi trend zaman jahiliah dulu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...