Tuesday, April 3, 2012

Sekitar Majlis Kawen, Nurul Asyiqin





Hari Ahad lepas, aku meluangkan skit masa untuk menghadiri majlis kenduri kawan satu kelas zaman belajar dulu, iaitu Nurul Asyiqin dengan Mohd Syukri kat Cheras. Nama tempat dah lupa.

Sesekali meluang masa untuk berjumpa kawan lama havoc jugak. Ilang jap stress keje.

7 Pandangan Kekawan:

KhaiRin : anies said...

kenapa x singgah ke sini? da dkt da dgn cheras tu

she-G said...

wife yang pakai pink tu eh??huuu
comel nyeee...
ehem..ni nasihat..anda perlu gain up weight sket..karang kalah kat anak tak lama g..hehehe

kakcik said...

Comel pengantin tu. Semoga berbahagia bersama hingga ke hujung nyawa. InsyaAllah. :)

jedi said...

@KhaiRin : anies
Anies kat mana??

jedi said...

@she-G
erk.....tu gambar kawan saya ngan anak dia.

yang tudung pink tu bini dia..

saya kamera man je..heheheheheh

jedi said...

@kakcik

mmg comel pun. Tq.

she-G said...

huk aloh..igt gambar sendiri dah tadi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...