Saturday, February 4, 2012

Perjalanan Hari Ini

Pagi tadi berkesempatan ke UIA kat Gombak. Hari ini sampai besok sedang berlangsung International Taekwando Tournoment (kali ke brapa ntah. Aku lupa)

Dua adik adik lelaki aku turut serta dalam tournament tu mewakili kontijen sukma Negeri Terengganu. Adik aku esok baru lawan. Pasal hari ni berlangsung peringkat senior esok baru yang junior. Tadi sempat la tengok wakil UPNM, UniKL dan lain-lain. Memacam ragam leh tengok tadi.

Niat aku mmg nak tengok adik aku tapi dah tak sempat pasal ingatkab lawan hari ni tetapi tukar plan jadi lawan esok. Tadi hanya lepak sekejap je ngan adik-adik aku. Lepas jugak rindu aku pada dua adik aku tu.

Sekarang ni aku dah ada kat Ipoh, lepak kat sini 3hari. Jalan highway Plus agak slow tapi lancar. Aku pun tadi nyaris nak kemalangan bila kereta depan tetiba brek mengejut. Tapi alhamdulillah semua selamat.

Nak upload gambar tapi masih xtransfer. Nanti ken kali aku kasi upload.

Selamat Bercuti kekawan.

2 Pandangan Kekawan:

dear anies said...

gud luck pd adik tu...


slmt bercuti

Mak Su said...

selamat bercuti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...