Wednesday, February 15, 2012

Tembak Saja : Bunga


 Bunga Teratai ni di tembak di UIA.


 Ni pun ditembak di UIA. (xtau nama bunga apa)


 

  Bunga Okid kat Umah kakak Ipar aku.



 Bunga Okid selepas Hujan.


Bunga di atas ada minor touch up guna Photoshop.



 Heykawan : Jedi nak jadi mamat bunga la pulak. Bunga Matahari. hahahha

25 Pandangan Kekawan:

Kakzakie said...

Cantik tangkapan dibuat. Melihat teratai teringat lagu Fauziah Latif - teratai madu layu di tasik madu.

kakcik said...

Wah... cantik! :)

aLeen aVriL said...

ko expert guna photoshop ker???

ajar bole???

aku try2 pon xreti2...adoiii la.

KhaiRin : anies said...

oooo ni mesti gn kamera br kn?kn?

Affan Ruslan said...

Bila tgk gambar pertama dan kedua, teringat tasik Taiping. Banyak bunga2 camtu. Dulu masa abang saya sekolah di Taiping, setahun 2 3 kali jugak ke sana hehe

Pok Amai-Amai said...

Cantik color bunga tu! Siap ade embun lagi.

rEd said...

aku suka biji bunga matahri. sedap

Eye_nee said...

kamera mahal kannnn....yg nampak embun kat orkid tu sgttt cantikkkk....

Yunus Badawi said...

Pandai jugak awak menangkap gambar.

Bila awak ke UIA tu? Saya baru aje ke sana 2 hari lepas .... hehehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik2 semuanya..

jedi said...

@Kakzakie
Ni versi teratai segar di tasik UIA...heheheheh

jedi said...

@kakcik
terima kasih

jedi said...

@aLeen aVriL
aku main belasah je...dok blajar dalam tenet je...

Boneka Tak Sakit terer photoshop kalau ko kenal dia la...

jedi said...

@KhaiRin : anies
aah....

jedi said...

@Affan Ruslan
cantik kan bunga teratai

jedi said...

@Affan Ruslan
cantik kan bunga teratai...

jedi said...

@rEd
kawe panggil butir ralik...

HEMY said...

gmbar 1st n 2nd tu daun teratai tu putih2 tu overexpose ke? ada cahaya matahari kuat ek?

third picture n no. 7 guna flash eh?

ok lah tu..teruskan mencuba..ko leh nmpk dh flash kalu, jadi camne gambar..tak flash plak camne..

its about continuous try

jedi said...

@Pok Amai-Amai
bukan embun tapi hujan...pasal tu amik time lepas hujan...

jedi said...

@Eye_nee
xde la kamera mahal kak...

jedi said...

@Yunus Badawi
xde la pandai...baru nak blaja je YB...

Gi UIA minggu lepas...tengok adik saya masuk tournament taekwando...

jedi said...

@nuyui a.k.a miss YUI
thanks

jedi said...

@HEMY
Yup...time tu matahari terik...pukul 11lebih time ambil pic tu..

Mmg guna flash....

Tengah belajar lagi...Nanti aku berguru ngan ko boleh?

IxoR@ said...

kelas menembak kah?

:P

Cik SHiNJU said...

Cantik gambor2nye bro!
Lama x makan buah teratai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...