Friday, December 31, 2010

pengiraan bermula

tepat jam 12malam nie, tanggal baru akan bermula. Tsnggal 2O10 akan belalu dan bermulanya tanggal 2011.

Setiap kali tahun baru astinya azam baru akan dilaungkan. aku plak??? tiada azam baru, azam lama aku pun blom tercapai.


Azam aku mudah saja. lekeh saja. tapi agak sukar untuk aku lakukan. Azam aku hanay untuk menjadi seorang yang lebih baik dari hari ke hari.

Menjadi anak yang baik. menjadi pekerja yang baik. dan menjadi pekerja yang baik. hanaya tue azam aku.


Mulai esok pengiraaan baru akan bermula. dari angka satu hingga capai 31/12.


Itu lah rutin. pengiraan itu jua manadakan bertambahnnya usia kita saban hari. berlalu tanpa amaran tanpa menunggu.


Selamt tahun baru 2011 buat semua.

Tahniah wat pasukan Malaysia yang berjaya dalam AFF. Moga sukan bola sepak malaysia akan lebih baik lepas ni. Tahniah.

6 Pandangan Kekawan:

Kuwe said...

kawe tok rajin nyipe azam azam ni. takut tok rok nok buat. takut dok peram sajo jah. hahah.

Faaein Himura said...

semakin menghampiri kematian..
bnyk lagi amalan blum cukup.. :(

sonata anak kancil said...

selamat tahun baru...INGAT usia makin pendek

Tuan Cimot said...

selamat thn bru...

Pok Li said...

azam setiap hari. Tahun baru hanya perubahan angka. Selamat Tahun Baru

Fazleyatul Aini said...

happy new year (>_<)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...