Wednesday, December 22, 2010

Premis baru tapi berpenunggu

 Ni cerita dua tiga minggu lepas, aku pegi la menerima kunci premis baru bagi pihak majikan aku. Premis ni memang baru siap. Dan penyewa pun baru dua tiga ketul je baru.

Tugasan aku adalah check la kalo ade kecacatan bangunan tue sebelum terima kunci. Dalam 11 premis tue suma ok la. Cuma crack tua ada la sesikit.

Tapi yang terbaik skali. 1premis nie. Ada penunggu. Brader kat gambar sebelah nie. Dia da masuk dulu sebelum kami masuk. Dan xtau la camna dia masuk dan kot mana dia masuk. Sebab premis nie di tingkat 3. Dan masa kami masuk tue, dia syok je tido. Kami masuk terus dia terjaga dan wat-wat main hanset dan keras kat situ. Bukan nak cabut ke ape pun. Buat keras je. Wakil pemaju pun terkejut camne brader nie leh masuk.

Jadi lepas nie aku xterkejut la kalo beli umah baru ade penunggu pasal da ada pengalaman. Jadi korang pun jangan la terperanjat ye. 

7 Pandangan Kekawan:

.:fifi:. said...

dia tdo ats sejadah ea?

Nazz@Purple said...

oo penunggu ni..selalu dh jumpa..

Raby said...

wuh.tangkap gamba pun steady je die tak lari

Mimie.Candy Cane said...

bangla kah?

jedi said...

Fifi
Xtau la aku...ye kot


Nazz@purple
Ye ke...hati2


Raby
Seb baik aku xsuh dia posing...hehheheheh


Mimy
Melayu kita mimi.....

Katak Ijau said...

haha...rilek je die lepak kt situ..
bukan nak blah ke hapa..hehe

|arieza| said...

ish pelik plak org laki tu. awat dia leh buat relax je ek? ke dia igt korang tau yg dia mmg disuruh tdo or jaga or tggl kt ctu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...