Tuesday, December 28, 2010

Sebelum Dan Selepas

Sebelum kawen, awek kita la paling cantik. Paling lawa. Paling baik. Awek lain x pandang.


Selepas kawen, tengok je awek lain suma nak terkam.



Hakikatnya, laki mana pun, popuan mana pun. Semuanya sama. Aku ada kaki kamu ada kaki. Aku ada tangan kamu ada tangan. Dan dot dot dot lagi lah. Cuma yang membezakan kita iman dan hati.

Bak kata orang tua seblah umah aku, ikut hati mati, ikut jiwa kacau, ikut nafsu sasau.

Jangan amik ati atas kemerepekan aku ini. Bleh pakai amik xleh pakai buang. Sekian.

8 Pandangan Kekawan:

redza said...

jgn terkam yg lain boh...satu tu cukup lah hahah

Pok Li said...

Selamat Tahun Baru. Malam besok terkam bola

Ayra Luna said...

hahaha.i agree.ikut org juga tu tau :)

Hamba Allah said...

cuci mata boleh,terkam tak boleh...

intan izani said...

selamat tahun baru

onniey84 said...

betul betul betul...
;( heheh

al-lavendari said...

pakcik lain .. lepas kawin makin hari makin bertambah sayang.

Faaein Himura said...

kes ini sangat bahaya.. hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...