Monday, July 6, 2009

Toyol oh toyol



Toyol oh toyol....
Toyol a.k.a tolong orang yang otaknya lemah. Itu lah gelaran yang dipanggil oleh kekawan aku masa dok belajar kat uni bagi segala jenis note semasa exam. Menipu dalam exam. Hehehehehehe.

Form 3 (1999)

Semasa PMR, exam pendidikan islam. Ada la sorang budak sekolah aku yang terlalu bijak pandai lagi genius. Mungkin dia terlalu ingin berjaya dapat 9A dalam PMR sehingga sanggup meletakkan buku rujukan Pendidikan Islam PMR keluaran Pelangi Publication dalam jamban. Baguih btol. Da la dalam rujukan tue ada ayat suci Al-Quran.

Kecoh satu sekolah pasal buku tersebut di jumpai oleh pemeriksa. Aku pun xtau sape yang buat menda ni. Aku pendidikan Islam aku x meniru, xbaik. Berdosa.

Subjek lain aku meniru jugak. Mintak ampun cikgu sekalian. Maafkan daku.


P/S: Korang ade pakai toyol x masa exam dulu?

3 Pandangan Kekawan:

TokNabe said...

Hehe... tak baik bela toyol, berdosa.:D

Mak Su said...

patutlah maksu tak cerdik, mak su tak dak gunakan perkhidmatan toyol masa exam

idi said...

TokNabe
ampunkan aku

Mak Su
maksu lagi bijak sebenarnya,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...