Friday, July 17, 2009

Tag

Tag! Tag! Tag! Bukan KAUTAGH tau....Ni tag dari cik fiza yang beraura (Bahaya wooo)...


1. Bekas kekasih saya adalah :
Rakyat Malaysia, beragama Islam dan seorang perempuan (aku bukan gay)

2. Saya sedang mendengar :
Lagu Goyang Inul (ayuh bapak-bapak, ibu-ibu)

3. Mungkin saya patut :
Bersyukur dengan apa yang ada

4. saya suka :
tido dan men game

5. sahabat-sahabat baik saya :
Ramai woo...xtersebut..dan korang semua..

6. saya tak faham :
Diri saya sendiri

7. Saya kehilangan :
Masa yang telah berlalu pergi

8. Ramai yang kata :
Aku sombong

9. Makna nama saya :
Berjaya..(aku belum puas)

10. Cinta itu adalah :
Umpama mimpi,
datang dan pergi tapi lekat di hati,
selamanya abadi,
bersamadi bersama diri ini.

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
bertungkus lumus siapkan kerjanya yang bertimbun.

12. Saya akan cuba :
buat yang terbaik untuk siapkan assignment aku (due date da dekat)

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
abadi

14. Telefon bimbit saya :
Nokia

15. Bila saya terjaga dari tidur :
tutup jam loceng dan tido balik

16. Saya paling meluat bila :
entah la..aku pun xtau...

17. Pesta/parti adalah :
pesta dan parti

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
ikan lumba-lumba

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
Masa bebudak (masa sekolah dulu)

20. Hari ini :
Hari Jumaat, penghulu segala hari

21. Malam ini saya akan :
Dok umah wat assignment, xpun gi lepak kat umah kawan

22. Esok saya akan :
basuh moto

23. Saya betul-betul inginkan :
berjaya dalam hidup di dunia dan akhirat

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
makin hari makin tempat

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
tempat menghabiskan masa

26. Makanan barat atau Jepun :
Bukan makanan orang Melayu tapi boleh dimakan kalau halal

27. Bilik yang terang atau gelap :
aku tetap disini.

28. Makanan segera adalah :
Cepat di makan, cepat lapar

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
'Hati-hati memandu, kalo xnak sudah'

30. Siapa yang anda mahu tag?
Siapa ek?
1. Kamu
2. Kamu
3. Kamu
4. Kamu
5. Kamu


Sekian terima kasih.

0 Pandangan Kekawan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...