Tuesday, July 21, 2009

Operate

Semalam nenek aku operate mata kat Hospital Sungai Buloh. Aku pun xsure ape yang dioperatekan. Nak cite pun aku xreti. Jadual asal adalah pukul 8.00 pagi telah ditetapkan untuk operate nenek. Tapi operation xbleh diteruskan disebabkan tekanan darah nenek naik. Mungkin sebab terlalu 'chuak'.

Operation tue tetap di jalankan kira-kira pukul 2.00 petang. Waktu tue tekanan darah nenek da ok. Menerut pakcik aku, Operation nie terlalu simple. Xperlu melakukan pembedahan. Aku dipahamkan operation ini just guna injection untuk tukar bendalir dalam mata. Pakcik aku cakap cam tukar minyak hitam je.

Tapi nenek kena rehat panjang. 3bulan xleh bergerak aktif sangat dan makan kena berpantang. Takut terkena infection atau bocor tempat injection tue. Nanti kena wat balik.

Nenek, di minta maaf di xdapat nak ada ngan nenek masa operation. Di doakan nenek cepat sihat. Di sayang nenek.

Hujung minggu nie, ma abah aku datang dari kampung nak tengok nenek aku dan nak tengok Aziem. Aziem ada tournement taekwando, kat Cheras xsilap aku.

I Love My Family

3 Pandangan Kekawan:

eJay said...

sy doakn agar nenek sempat sembuh..
^_^

Qaseh said...

semoga nenek di cepat sembuh...dan sihat selalu...

Unknown said...

eJay
thanks nina ;)

Qaseh
tima kasih sis ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...