Thursday, July 23, 2009

PTD

Pukul 2.30....Tetiba hp aku bergetar2. Adakah beliau sedang ketakutan. Oh, tak. Abah aku yang miskol. Ayah aku ni memang pandai, kalo rindu kat anak dia, dia akan miskol atau SMS. huhuuhu..

Aku call balik abah aku. Aku tau mesti ade menda urgent yang dia nak bagitau.
Aku : Helo, Assalamualaikum Daddy. Ada ape bah?
Abah : Walaikumussalam. Xde menda ade surat nie.
Aku : Surat ape bah. (surat hutang along ke?)
Abah : Surat SPA. Panggilan peperiksaan 8hb 8 nie untuk jawatan pegawai diploma
Aku : Diploma......apa tue?
Abah : Pegawai tadbir diplomatik la (M41)...Ngok
Aku : oooo...ok..kat mana abah??
Abah : Kat sekolah kebangsaan.....
Aku : ooo..ok bah
Abah : nanti abah pass surat kat azim suh kasi
Aku : ok bah....Azim jadi x lawan??
Abah : Jadi malam nie dia gerak..
Aku : ok bah...tima kasih

Aku letak call....Ai ya..PTD ka? Korang ada x tip2 untuk exam PTD??Kalo ade beleh la tolong kasi yek..Please.Please.Please my friends

Aku baca ade siap kena wat esei lagi...demmmmm.. Aku da 7 tahun x wat esei...

2 Pandangan Kekawan:

Anasir said...

ptd menarik tuh...boleh duk oversea kan? hehe... bila kita nak minum air sekali nyo ore sekapong? haha

~0~ said...

Anasir
Menarik la jugok..tp kena exam hok xmenarik tue...
bereh jah boh..bebilo pun on jah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...