Thursday, July 30, 2009

Penat sih,,,,,

Argh........Penat sungguh. Aku baru je anta aku punye Paper 4 SHO Exam kat NIOSH. Dekat sebulan jugak aku pulun wat. Tapi xde la ttiap hari. Aku pemalas orang nye (xde la malas sangat, kalo malas aku x update blog. hahahhaha).

Pening gak kepala aku nak wat WPA nie ngan keje kat opis lagi nie. Tapi skang da lega skit. Cuma kena prepare untuk presentation akhir bulan depan. Kena study skit and wat slide show. Study bukan skit wooo....Akta semua kena ingat yang penting2. Hopefully kali ni leh lepas la.

Sebenarnya ni kali kedua aku buat. Dulu aku da amik sekali aku gagal. Dari kegagalan aku belajar untuk memperbetulkan.

Yoooo....Kekawan doakan aku berjaya ek.

4 Pandangan Kekawan:

izman said...

ko ambik SHO ke? cepat2 lah lulus, melambak tawaran kerja diluar sana dgn gaji menarik. tempat akupun SHo baru je lulus awal tahun, dua kali ambik jugak.

Unknown said...

izman
ye bang...saya amik SHO...
Tima kasih...
I will try my best

Pontianak Degil said...

Nak amik Niosh ni, kene bayar certain RM, kan? Bape ek?

Unknown said...

Cik Pontianak Degil
Untuk course dalam around RM4k..
Exam untuk 4 paper dekat RM1k..
Kiranya total dekat 5k..
Tapi kalo xde keje masuk guna pakej siswazah menganggur...Train and Place program...Amik safety, free je...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...