Sunday, January 18, 2009

Kejam...Memang Kejam

Lepas 2minggu bercuti. Aku kembali berkerja. Cam biasa la 1st day lepas cuti. Bangun lambat la. Balun tido kaw-kaw punye. Hehehehe. (Padah tido lambat. Semalam tengok bola. Tengok Man U lwn Bolton.)

Sekarang nie heboh pasal kempen dok boikot Israel (senang cakap dasar Yahudi laknat la). Memacam product yang cuba di boikot dalam kempen nie. Antaranya coca-cola, Mc Donald, Kit Kat dan memcam lagi la. (Lawat website nie kalo krang nak ifo lagi http://www.inminds.com/boycott-israel.html ).


Dan yang paling aku terkejut dalam kempen kali nie. Arsenal FC masuk skali untuk di boikot. Da la aku Arsenal fans. Huhuhu. Pasni kena sokong skuad Kijang je la jawabnye. Xpun sokong Hull City ke, jersi Hull da la nak sama ngan jersi Malaysia, maskot pun da sesama harimau. Heheheheheh.....

Berbalik kepada kempen boikot memboikot nie. Aku agak kurang faham. Dulu penah beberapa kali kempen boikot Yahudi nie di lancarkan. Tapi sekejap je dan terus diam. Pastu skang nie kembali plak kempen nie. Kempen nie perlu bermusim ke?

Bukan ke da lama Yahudi nie dok penaya rakyat Palestin. Kalo xsilap aku sejak aku celik mata kat dunia menda nie da terjadi. Nape skang baru nak kecoh giler?? Xkan la tunggu da 1200 rakyat Palestin mati baru nak boikot?? Nak tunggu masjid dan hospital di Palestin di bom baru nak boikot??

Pada dasarnye memang kita nampak yang Yahudi dok serang Palestin. Dengan hujanan peluru. Tue dari segi fizikal. Kalo kita tengok dari segi mental lak, kita pun da lama kena serangan Yahudi nie. Sebab sasaran Yahudi nie bukan sahaja Palestin tapi semua umat Islam di dunia. Yahudi pun da lama menjajah seluruh dunia. Cuma sama ada kita sedar atau tidak je.

Sememangnya Yahudi adalah musuh Islam. Yahudi tidak akan berhenti sekadar Palestin. Bangunlah wahai umat Islam, bangkit bersatu hati. Sama kita mohon doa pada Allah yang Maha Agung agar umat Islam di dunia ini kuat untuk menentang segala anasir-anasir jahat yang ingin menjatuhkan umat Islam. Seseungguhnya Allah tidak pernah lupakan umatnya, cuma kita yang sering terlalai dari mengingatinya.

P/S: Aku mohon maaf kalo tulisan ini terlalu kasar.

0 Pandangan Kekawan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...