Friday, November 4, 2011

pesta seks bebas

Pesta Seks Bebas akan dianjurkan pada 9Nov.

Ape ke hal nya? Cam da  xde benda lain nak di anjurkan. Kalo pun nak cepat glamor pun agak-agak lah. 

Cercari menda lain nak anjur pun. Anjur la Pesta Makan Karipap ke? Pesta Masak Kari ke? Pesta Tebar Jala ke? Kan ke lg best. 

Kekadang x paham ngan org cenggini. Sanggup wat ape saja. Bukan nak membantu membasmi masalah gejala sosial yang berleluasa tapi nak tingkat kan lagi masalah sosial.

Statistik tahun 2009, menunjukkan seramai 17303 anak luar nikah didaftarkan. Apakah angka ini masih belum cukup menggerunkan kita? Samalah kita renungkan. Bersama bersatu demi generasi masa depan. Agar tidak terpesong akidah dan rosak akhlak generasi umat Islam khasnya dan kaum Melayu umumnya.

Katakan TAK NAK pada Seks Bebas.

6 Pandangan Kekawan:

KhaiRin said...

da mcm melampau2 la plak ye skrg ni

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

haish.....ape al nak jadi zaman sekarang ni ...benda macam tu pun diorang dah brani tuntut kat negara islam macam malaysia nih ????

bujal X said...

aku datang.jual burger.keh keh~

Masy said...

asik berpesta je.. hehehe

gedek! said...

pesta blogger lagi baik, kan?

Eye_nee said...

Katakan yer pd GEDEK nyer idea...

Tah la..memcam pompuan tu nak buat..tp mcm byk benda yg tak elok dari yg elok...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...