Wednesday, March 23, 2011

Bila Pak Mertua Bersuara

Aku ngan bini aku memang cam selalu kecoh. Sampaikan Mak dan Pak mertua aku pun selalu bising pasal kami. Pening pala diorang. Diorang penah cakap jaga budak berumur 8 tahun pun xsepening gelagat kami.

Semalam, aku usik bini aku time dok tengok tv. Bini aku melenting dan balas balik.

Mak mertua aku dok tengok tv diam je. Manakala bapak mertua aku dalam bilik. Tengok gelagat kami dia hanya tersenyum je.

'Abah tengok dia nie, ngacau je' kata bini aku kat bapak mertua aku.

'Aku dulu. Depan mak pak mertua cuit bini pun takut. Apatah lagi bergusti cam korang nie. Jauh sekali' jawab Bapak mertua aku. Tajam.



Diam aku.....Lelaju aku ke dapur goreng keropok. Amacam, suami solehah x aku???

11 Pandangan Kekawan:

lalink7 said...

giler ahh..biar betull..memang sdapp komeman itu yee...terbaekkkk dr ladang!!

bujal X said...

tajam~

haha~~

Panglima Muda said...

aku mandi dengan bini satu bilik air. Dia orang diam aja

redza said...

usik2 manja

Lya Colours said...

fuhh menusuk apa yg pa mertua tuh ckp

Puan Capa said...

aku penah jugak usik2...sekali pak mertua aku berdehem...terus masing2 diam..masuk bilik..tido!haha

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

hahahaha... kelakar pun ada citer nie.pepun semoga bahagia disampaing isteri tersayang.kadang² org suka kita buat mcm tue depan dorang...ada tu pulak x suka... kalau nak bergurau tue kena tgk tempat la jugak.kan?

Shukri Mohd Ali said...

hahaha. cool.

Masy said...

agak2 ahhh dpn mak pak mertua nk bersenda gurau hahaha

Eye_nee said...

Luka Parah ni bro..tajam sungguh..hehe..

jedi said...

Lalink7
mmg sedap sampai cair taik tinga aku...kekekekek


Bujal x
bak sembilu



Panglima Muda
Saya pun satu bilik air.....Pasal bilik air mmg ada satu je kat umah tue....heheheeheheh


Redza
Biasa la boh...


Lya Colours
memang pun....heheheh


Puan Capa
kau memang...hahahhaha


kinakoyu
mmg pun....slalu gurau taut kasih sayang


shukri
KOOL la sangat...tapi aku rilek je...hahahha


Masy
aku jenis kulit tebal jadi tarak kisah....


Eye_nee
hehehehe....da biasa da tarak kisah lagi....hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...