Saturday, March 5, 2011

sabtu

xbanyak yang dapat aku buaat hari nie. Hujan turun mencurah dari tengahari.

Rancang nya nak gi umah abang aku. Nak jumpe anak buah aku. Da 3 minggu kot xjumpe diorang rinu plak.

Rancang jugak nak g ke syeksen 14 PJ. Nak gi bank dan nak gi dgtal mall. Nak cari DVD software lanun.

Tapi hujan  punya pasal. Suma xjadi. Tido je la kat umah...

6 Pandangan Kekawan:

Mak Su said...

alahai, tunggu ler ujan seriat jawabnya

redza said...

ko pon guna software lanun gak hahaha

she-G said...

sane game lanun nyer banyak tak??hahaha
hantar sini sket hujan tu...panas sgt dah sini

CAHAYA said...

hujan memang mengundang perasaan ingin tidur dan malas keluar rumah. Lemau!

khairolghani said...

duduk rumah pun best apa..jimat segalanya..

Puan Capa said...

dtg la umah aku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...