Tuesday, November 9, 2010

nak cari kayu

Skang nie aku dok mencari mahligai untuk aku dan wife dan DLL... Dok mencari rumah yang ada tanah. Xnak da umah yang tergantung-gantung nie. Senang aku nak gossok moto keta aku. Tapi harga rumah sekitar KL ni dah naik. Nak kena la cari sekitar selangor.

Skang nie area Puncak Alam dok tengah develop. Umah ada la yang murah skit tapi location dia makaih... Kebas bontot aku kalo berulang naik moto.

Kat Puchong pun banyak jugak rumah sedang naik. Ada yang murah ada jugak yang xterterjah dek akal aku. Xmampu den nak bayor bebulan nanti. Nak amik kat sana bini aku kata nanti mungkin dia kena keje arah utara. Tapi puchong arah selatan. Adeh.

Kat Rawang. Agak menarik. Harga murah. Jarak dia pun jauh. Hurm. Xtau la aku.

jarak untuk ke tempat keja aku xde la aku pikir sangat. Aku laki. Yang aku risaukan bini aku je. Korang ade idea ke??

9 Pandangan Kekawan:

Unknown said...

kat rawang ok... still boleh dapat harga cun2. tempat lain... duh xde idea.

Anonymous said...

klu rasa kt rawang ok...jd rakyat rawang jelah

Kujie said...

rawang jem...lajak p utara sikit...serendah

aman damai ada ayark terejun! hehe

HEMY said...

try puncak jalil..skang masih affordable..diorg kata lagi setahun naik mendadak sebab sgt2 kat tengah2 utk ke semua tempat

syaf said...

ko stay kat area rumah aku jer lah...hahaha kat flat kedai...murah dok...kehkehkeh

Masy said...

dok shah alam jelah. eh?

ko keje mana ni.. cer cite sket.

puding roti said...

saujana utama?

Hanisham Ab Halim said...

Dok rawang ler. Aku dok KKB ok je... keh keh keh

NurulHudaResad said...

puncak alam ngan rawang tu x convenient dr segi distance...nnti pening ko nak menten transport...puchong lak sgt padat...y dont choose kota kemuning instead??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...