Monday, November 15, 2010

cuti

Ramai yg da mula cuti utk sambut hari raya Aidiladha. Aku tahun nie xdpt nak beraya ngan keluarga aku di Kelate. Bukan jugak aku balik kampong bini aku di Perak. Tapi aku lgsung xblik kampung pun. Beraya kat KL la tahun nie. Xmerasa la makan daging bakar tahun nie.

Aku sebenarnya xdpt cuti sebab baru je kerja. Tue sebab kau xblik kg. Kalo dlu semasa kerja kontraktor cuti xde limit minta je. Kalo bos kasi cuti mknanya dpt la cuti. Tp sejak keje gomen nie da len dia main pro-rate. So dpt lg la aku nak cuti. Lgpun bln disember ni mgkin aku blik kg psal ada kenduri kawen abg aku.

Kan best kalo dpt cuti. Hishhh...

8 Pandangan Kekawan:

Mimie.Candy Cane said...

samela kiter.huhuhuhu

lea said...

beraya kat KL la kite tahun ni. huhu

melatidaisy said...

sabar ye bro jedi.. lg pun berdua kan..xde la terasa sgt :)

Lya Colours said...

selamat hari raya
aku cuti sehari je

¶A.K.I¶ said...

lek laa...
aku pon xdapat cuti lebey~~

lya!! ko duduk kat umh mak ayh xyah kira la~ cess

nurulhudaresad said...

xpe..ramai je thn ni yg x balik kampom sbb cuti sehari n tgh2 minggu...hehhe...bile lg nak merasa raya kt KL ye dak?

baincardin said...

Selamat Menyambut Aidiladha!!!~ ^_^

Kuwe said...

steady boh. nak buat lagu mana mugo jadi perantau.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...