Wednesday, November 3, 2010

lompat

Bila ada je pilihanraya pasti ada yamg terlompat-lompat. Lompat parti. Setiap kali ada pilihanraya kecil kita akan leh tengok orang lompat parti kat buliten di saluran perdana. Cam trend plak.

Parti apa pun. Ideologi apapun. Apapun janjinya. Jangan lah sampai kita semua berpecah belah. Bersatu hati dan sepakatlah agar kita tidak akan lemah dan ditindas. Ramai yang diluar sana menunggu peluang untuk menangguk di air yang keruh. Untuk menjatuhkan kita.

Kan bagus kalo sama lepak kat kedai kopi dan makan kuih Lompat Tikam dari dok bertikam lidah tue kan.

9 Pandangan Kekawan:

eMMe said...

apelah faedahnye lompat parti ni kan...
ade agenda tetentu tu kan...
teringat lagu kanak2 lompat sikatak lompat...sambung la sendiri lirik seterusnya, hehehe...

redza said...

lompat tikam sedap..dh lama x mkn

Cik Akma said...

lompat tikam ttp dihati. err?

lalink7 said...

setujuuuuuuuuuuuuu....
hehehhe...tp susah la masing2 ada ego nya..huhuhu

lama jgk xmakan lompat tikam menikam ni

puding roti said...

tak minat politik

tp minat lompat tikam. yummy!

Masy said...

sedapnye lompat tikam!!!

Lya Colours said...

haha kuih lompat tikam ade gok pekdah dari gaduh2
kenyang perut lagi

'AQILAH said...

sape la agaknye yg menang nnti :D

TiKa LEh said...

mari lompat katak same2..hoho..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...