Monday, May 14, 2012

Melekat Semasa Bersetubuh

 
 
 Kejadian berlaku di Nairobi,Kenya,seorang wanita telah berlaku curang terhadap suami nya,kisah ini bermula ketika wanita itu dan teman lelakinya sedang enak bersenggama dan asyik menikmati ,tiba tiba mereka dikejutkan dengan sesuatu yg tak diduga.

Mereka diserbu oleh suami dan orang ramai dalam keadaan zakar lelaki itu tersangkut dalam kemaluan perempuan dan tidak boleh dicabut serta disaksikan ratusan orang yg menunggu di luar bilik,menurut saksi yg di temubual,si suami telah lama mengetahui kegiatan isterinya itu,akibat sudah tidak tahan dengan perangai dan sikap isterinya itu,beliau telah mengupah seorang tukang sihir (voodoo)untuk menjampi pasangan itu,

Dalam kekecohan itu,si suami menuntut sejumlah gantirugi dan pampasan,setelah persetujuan diperolehi,maka si suami pun memanggil seorang paderi bagi memisahkan pasangan itu.Sebelum itu pihak polis telah cuba untuk mencabut,tetapi semakin kuat zakar lelaki itu ditarik,semakin kuat pula vagina wanita itu mencengkam hebat.
 




Heykawan : Sekadar renungan buat kita bersama.

10 Pandangan Kekawan:

Jo-Blogger said...

kuasa allah nak tunjjukan la pada kita..sy singgah sini.

Masy said...

kebetulan pulak br tgk kt blogserius td.. yg ni ade translate x?

jedi said...

@Jo-Blogger

thanks bro...

jedi said...

@Masy
xde tranlate...cakap apa pun aku xpaham...tp muka laki tu sedih je...

aimaniman said...

kesiannya tngok pasangan tu tekantoi sudah... nasib baik siperempuan dah siap pakai kamisol, kalau x pakai lagi haru,.. kuasa allah nak tunjuk akibatnya cash jer kann..

Eye_nee said...

Hah Kan dah terkantoi..Ni lah musibahnya..jd pengajaran..ambil iktibar...

Yunus Badawi said...

Rasanya pernah terjadi di negara kita tapi tanpa penggunaan voodoo. Allah nak tunjukkan kpd orang lain supaya mengambil ikhtibar.

eMMe said...

Tak nak tgk boleh... tak penah lak tgk yg bergambar, pernah la dgr n terbaca cerita ni...kalo Islam, mmg balasan dr Allah la , kalo tak di dunia di akhirat, tak boleh lari...

Shukri Mohd Ali said...

padan muka.

ciK LyndaWawa said...

wah..len kali jgn curang pada pasangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...