Tuesday, May 15, 2012

Ada Ke Yang Nak Wat Gini??





Ni kat Russia sana.. Ada tak orang Malaysia yang sanggup pakai cenggini??




5 Pandangan Kekawan:

eMMe said...

kalo kat sini tak heran pun.. hehehe.. penah gak tgk org kat M'sia pakai cam tu, hehehe.. kite cuci mata je la, hehehe...

KhaiRin : anies said...

ada je cuma kite je x nmpk

ciK LyndaWawa said...

wa...........ade kot yang berani buat,,,,,

Anonymous said...

Anda punya website yang sangat besar, Senang saya melihat melalui yahoo.

Shukri Mohd Ali said...

duduk kat pavillion tu dalam sejam dua, boleh buat bancian dah...kahkahkah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...