Tuesday, May 15, 2012

Ratu Cantik 2012

Mereka cantik....









Mereka cantik tapi mereka semua adalah JANTAN.....Sila jangan muntah di sini.
 
 
Ini pertandingan yang diadakan di Thailand.






13 Pandangan Kekawan:

eMMe said...

Jedi, dah agak dah, hahaha~ kat sane mesti ramai kan 'jantan' spt mereka ini....

Eye_nee said...

jantan cantik...Euwwwwww......

she-G said...

ada gak y sikit2 ada air muka jantan tu..hehehe...aduihai...sian la kami wanita2 y tak cantik cam diorang tp kami tulen tau...awwww!! err

KhaiRin : anies said...

MUNTAH!

Daddy Ziyyad said...

hahahhaa...ada juga yg tertipu!

Pok Amai-Amai said...

Jantan2 pun, boleh nekkan nafsu syahwat la...hahahahaha!

jedi said...

@eMMe
hahahhaha....jgn tergoda...

jedi said...

@Eye_nee
sexy kan depa...hahahahha

jedi said...

@she-G
yes....u all tulen dan pure...

jedi said...

@KhaiRin : anies
nak beg plastik x??

jedi said...

@Daddy Ziyyad
jgn terpedaya doc...

jedi said...

@Pok Amai-Amai
jgn la nek nafsu....hahahhaha

Denaihati said...

aduhai, tertipu. thailand ni orang pun boleh dimodified gila2 nampak real.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...