Wednesday, January 12, 2011

Perbezaan

Naik Moto
Sebelum Kawen : Naik moto peluk rapat. Angin pun xleh nak celah da. Kat belakang leh duduk sorang lagi.
Selepas Kawen : Naik moto jauh kemain. Celah antara penunggang dan pembonceng boleh masuk sorang lagi.Orang belakang kalo bleh nak duduk atas box.


Naik Keta
Sebelum Kawen : Naik kerata berdua. Kalo tengok kat belakang cam xde orang sebelah. Pala penumpang dok lentok atas bahu pemandu. Dan lagi best silap-silap tinggal satu kepala je.
Selepas Kawen : Pemandu pandang depan je. Fokus memandu katanya. Penumpang plak tengok belah tingkap je. Nikmati permandangan katanya.



PSP: Jangan dok jadi gini. Cinta biar sampai hujung nyawa. Semai dan bajai cinta. Terutama lepas kawen.

15 Pandangan Kekawan:

ch!natsu said...

cinta smpai hujung nyawa.. like~ =)

Eye_nee said...

dari kapel naik motor rapat2 sampai dah anak 3 ni pon ttp naik motor jugak..malah tambah rapat...hehe..semoga Allah pjgkan jodoh kami....

mama_iris said...

aku soke entry ko neh...thanks..

DIA said...

padahal lepas kawin lah kena rapat kn?dan lepas kawin lah baru leh sendeng2 kat orang sebelah...

sebab dah kawin baru halal..hehe

lea said...

cinta hujung nyawa.....mcm lirik lagu plak

cik selamah kundang said...

agree.agree.agree.

shamsiah shamsuddin said...

ya.bercintalah sepanjang hayat tanpa jemu dgn kasih syg yang tulus dan ikhlas..

redza said...

insyaAllah sampai akhir hayat

Hamba Allah said...

haha..tp ada kot time muda2 tak mesra-mesra sgt tp bila dh tua veteren, dia jadi semakin romantik pula kalah org muda :)

Puan Capa said...

aku lagiiiiiiiiii romantik lepas kawin.hahaha

baincardin said...

HDR on animals! Jom layan...^_^

Nazz@Purple said...

betul2..hehehe

Faaein Himura said...

mau cinta lepas kawen lah.. baru berbaloi-baloi.. hahaha..

lalink7 said...

hehehe..byk pengalaman betul ye? heheheh =D

fz said...

hi abg jedi,sehat?

=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...