Monday, June 20, 2011

vokab : Intergriti

Integriti sebenarnya berasal dari istilah bahasa Inggeris yang membawa erti keutuhan dari semua segi yang baik   (sumber wiki)



Jadi semua orang perlu ada intergriti untuk jadi satu masyarakat yang berintergriti.....Btol x?


Jadi dengan ini. Aku nak jadi anak yang berintergriti kepada kedua orang tua aku.

'Selamat Hari Bapa Buat Abah aku'
'Dan Al-Fatihah buat bapa mertua ku'

Dan berharap aku dapat menjadi contoh yang baik kepada anak aku nanti. Heheheheheh....


PSP: Aku bukan ahli politik dan aku bukan nak berpolitik.

5 Pandangan Kekawan:

bujal X said...

kamu tak sambut hari bapa?

Anonymous said...

slmt hari abah utk demo boh

Anonymous said...

anak?????ada dah ke????

Eye_nee said...

Semuga Menjadi Seorg Bapa Bertanggungjawab bro...

Unknown said...

Bujal X
aku xsambut...pasal aku xde bapa da kat KL nie...Cuma ucapan melalui phone je...


Redza
kawe xjadi bapa lagi boh...


Puan Capa
On the way highway...hahhaha


Eye_Nee
Insyallah...Terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...