Sunday, June 26, 2011

tamat sudah

festival perkahwinan telah tamat ari nie. Lega sudah aku pun, ari nie dapat rehat abes abesan. Besok tunggu dan dengar je la kritikan dan kutukan.

Biasa lah orang kita lebih suka mengomen dari membantu. Nanti aku masukkan gambar sekitar festival lepppas nie ye. choiw...

5 Pandangan Kekawan:

Boneka Tak Sakit said...

jap sejak bila lak ko jadi weeding planner nie?? bukan ko kerja bahagian2 construction ke?

aku xpernah tau main2 agagk2 je pown haha

cik Lea said...

festival perkahwinan? apakah?

Puan Capa said...

tak juga...bukan semua mcm tu....

Eye_nee said...

Festival perkahwinan..perghh ko dah tukar profeson ker bro....

jedi said...

Boneka Tak Sakit
Aku masih dalam bidang sama la....hahahha....aku blom lg jadi wedding planner...utk kau boleh kot...


cik Lea
Festival Perkahwinan MARA....yang dok masuk iklan dalam radio tue...


Puan Capa
Ye bukan semua....


Eye_nee
Still sama kak...Skang jaga maintanance plak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...