Monday, October 11, 2010

ke Branang

Esok aku gerak ke Branang, selangor. Ada kursus selama 4hari 3malam. Aku meriderkan diri ke sana. Nak pakai keta bini aku pakai. So terpaksa la pakai moto rempit aku.

Entah la apa yang akan aku kena brainwash masa kursus nanti. Tengok tajuk kursus cam kursus leadership. Apa yang nak kena dengar aku xtau la. Pada hal aku memang malas nak kursus2 nie. Bosan dengar je. Tapi kekadang best gak dengar talk nie nak2 menda yang kita minat. Xminat mmg x la.

Papepun layan je la kursus nie kan..


PSP: takziah pada keluarga mangsa kemalangan bas ekspress di Melaka.

9 Pandangan Kekawan:

Naqib Mohamad said...

jom layan kursus... haha memang bosan pun kursus...

lea said...

selamat berkurus eh berkursus :P

Masy said...

balik kursus nanti kompem gumuk hehehehe

she-G said...

satu lagi..aklo kursus tu kena pergi las minit dan dipaksa-tak-rela..dah la lama..mmg pergi sesaje je la..

Mak Su said...

jgn mkn byk2 time kursus :)

takziah utk keluarga mangsa2 kemalangan

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

kursus elok2 no...
jangan dok main mata..hehehhe

mimizuzuhaha said...

kursus best dpt mkn free

ima said...

lama tak jenguk sini...jedi sibuk berkursus...suami akak lak sibuk bagi krusus...

Anonymous said...

CONGRATS BRO
-AKI-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...