Wednesday, October 27, 2010

Bila da lama x berblog.

Akibat terlalu lama tidak aktif berblog, aku rasa hampir 5 bulan aku tidak aktif berblog. Dan aku lihat banyak sudah berubah. Webpage blogspot pun da berubah. Blog aku je yang x ubah2 tahap tue jugak. Malas aku nak tukar layout-layout lagi. Aku hupdate blog pun kira bagus.

Aku tengok banyak blog yang selalu aku skodeng dulu da xde. Xtau la sama ade owner dia da tutup blog ke ape kan. Bila dah lama x berblog nie aku nak main sergah2 pun naik seram je. Da xcam dlu. Tetiba aku jadi pemalu. Siyes aku sedang bersipu-sipu dan pipi ku merah padam skang nie. Oh damn...hahahahahah

Aku punye status Glitterati kat nuffnang pun da ditarik balik. Xtau la nape. Dan ape sebabnya. Memang aku xtau. Agaknya diorang nyampah ngan aku kot. hahahahahaha..........Dapat invitation asyik wat bodo je. Mau x orang marah ye dop....

Siyes aku rindu bebrblog cam dlu. Pasni harap leh aktif balik. Tapi aku tetap ade kekangan sedikit ye la sejak jadi suami orang nie. Pepaham je la..... Aku chow dulu. Esok aku cite lagi.


PSP: Esok hari Khamis, Malam Jumaat. Huh.......Sungguh aku xsabar.

10 Pandangan Kekawan:

citahrudin said...

weh..tersip-sipu tu sama ke dgn bersipu-sipu?

redza said...

malam jumaat?...ok faham2 hahaha

blog aku tu ko terjah je cama biasa..
aku sebenarnya nk stop bloggin sbb ramai yg da xaktif..hmm

lalink7 said...

amboi tau la dah beristeri..mau buat org jeles le tue..hahahah

puding roti said...

btl kan. bl lm2 tu rs mcm malu2 miyau. kaku sejekap :)

Lya Colours said...

hah?

pB said...

jangan dok malas update blog

khairolghani said...

sama la kita bro..bila dah beristeri,payah sikit nak berblogging..dah ada anak lagi payah..

nurulhudaresad said...

hahaha...psp yg tebaekk...ko bz sgt keje meh...tu yg x nyempat blogging ek..gud laa...

Cik Akma said...

yupp da lame x nmpk biar kejam jgn keji eheh~

hestyrezyuda said...

idi.. tahniah ^_^ kem salam pd ima ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...