Thursday, September 15, 2011

Jenis Xpaham Bahasa

Ni gambar aku amik masa gi anta anak buah bini aku nak gi PLKN. Kat wisma Zetro, Sabtu lepas.

Ni la sikap orang kita. Yang jenis pentingkan diri sendiri. Elok benar la tu, tempat parking moto gi letakan keta nya, takut sangat keta nya kena cahaya matahari dan hujan.




Yang ni plak hadiah besday aku dari Nuffnang dan TGV. Thanks Nuffnang dan TGV sebab bagi aku 4 tiket wayang free. Menda ni aku gi amik semalam. Tu pun sebab opis aku ngan opis Nuffnang ni dekat je. 1st time sebenarnya aku ke sana.

Bila nak tgk wayang pun aku xtau. Dalam keadaan bini aku yang menunggu hari nak bersalin. Mana mau nak gi tengok wayang lagi.


6 Pandangan Kekawan:

Nazz@Purple said...

keta baru sgt le kot..huhuhu

Unknown said...

tiket tu bagi je kat urg nk pi!

ckLah @xiiinam said...

Yang atas tu lesen 'kopi' kot. :D


Yang bawah....tahniah! :D

Jard The Great said...

beb.. bila nk join kontes garnier aku neh?

kalau join. aku bg menang. sbb ada 2 peserta ja. huhuhu

Yuki Yusuf said...

bongok. huhu
bak sini ler tiket pree tu..hehe

Masy said...

gimme gimmeeeeeeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...