Monday, August 2, 2010

peluang kedua

Kalau diberi peluang kedua, semua org mahu. Memperbetulkan segalanya. Memperbaiki semuanya.

Tapi sempat kita sedar akan silap kita....

8 Pandangan Kekawan:

Shukri Mohd Ali said...

semuanya harus ada peluang kedua. sebelum mata ditutup selamanya.

she-G said...

sokong komen saudara kat atas...cuma antara kita sedar atau tidak je...nyawa itulah peluang kita

¶A.K.I¶ said...

insyaAllah akn ad peluang kedua itu...
harap kau baek baek sj zedi

E.d.Y said...

yang pertama itu pengajaran...yang kedua itu untuk penambahbaikkan...

HEMY said...

sbb tu..kalau aku ada super power..aku nk super power mengawal masa

mirachantek said...

bila dah tersedar yang kita perlukan peluang kedua, maknanya dah cukup sedarlah yang kita punya kesilapan, kan?

sayangsayangibu said...

kalaulah...kan?

Nazz@Purple said...

jika ada pun peluang kedua tu tak mungkin sama lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...