Thursday, March 26, 2009

Ntah....

Semalam aku tunggu untuk menonton talkshow kegemaran aku, Ally. Aku suke rancangan nie sebab cara dia lain skit dan kena pada masa sekarang. Iaitu membincangkan isu semasa. Dan semalam pun dia bincangkan tajuk yang best iaitu 'Poligami' dan jemputan dia ialah Salleh Yaakob. Sempoi gile...hahahhahahah....(jangan marah ye)

Tapi yang aku bengang sangat tue bila tengah syok dok tengok TV tetiba kuar pengumuman keputusan pemilihan UMNO. Damn....Memang potong. Penting sangat ke sampai terpaksa beri laluan untuk pengumuman tersebut. Kalo tulis ayat kat bawah pun boleh ape. Rakyat Malaysia skang tau membaca. Xbuta huruf pun. Ni nak jugak buat live.

Da la tue bila tengok yang pengumuman yang puteri aku tengok cam 'Akedemi Fantasia' pun ade. Xpun pemilihan ketua rumah sukan peringkat sekolah. Dengan menjerit tahap histeria, menyanyi lagu 'Aspalela la' lagu 'Wonderpet la'...Hampeh....Tepuk tangan tue normal la. Adoi yai...Yang aku bengangnya sebab diorang2 nie rancangan Ally lewat sejam. Siottttttttttt....

Papepun, aku ucapkan tahniah pada yang menang. Moga2 korang akan bawa perubahan pada UMNO. Jadi pemimpin untuk rakyat bukan pemimpin. Kepimpinan melalui teladan. Bukan cakap je. Pasal politik wang, hentikan la yobb....

Harap2 pasni ada la perubahan. Bantuan untuk yang layak akan tiba dulu sebelum rancangan 'Bersamamu'.

4 Pandangan Kekawan:

Mak Su said...

uh uh uh, ganeh... ganeh...

razor said...

saya pun tgk ally tengah malam semalam. salih memang warak. soleh. mcm razor...haha

CIVIC Power said...

Pasal Bantuan...

Negara banyak tangung hutang dari untung.. sebab itu bantuan tak dapat disalur sewaktu dengannya..

~0~ said...

Maksu
Biasa aje...I am sorry

razor
tue la salih yaakob mmg idol la beb.

civic power
Malaysia maju

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...