Monday, June 14, 2010

bertukar

Hari ni ku bertukar status dari bujang, skang aku da jadi sorang suami. Aku harap aku mampu jadi suami yang baik. Dapat jadi pemimpin keluarga. Ya Allah, aku berdoa agar jodoh kami kekal selamanya.

40 Pandangan Kekawan:

sayangsayangibu said...

tahniah...
semoga kekal ke akhir hayat...

Yunus Badawi said...

Tahniah!!!! Selamat melayari bahtera rumahtangga. Berat tanggungjawab ko skrg.

Nape tak jadi hantar kad jemputan? huhuhu

nasikputeh said...

syabas..!

anda sudah hilang teruna.


ahaha.

Webmaster@Echam said...

Edi, Tahniahhhhhhh... semoga akan jadi Suami yang solehhhhh.... Semoga jodoh dan kebahagian akan kekal sampai akhir usia...

h a n i e said...

tahniah! semoga kekal sehingga hujung usia.. ^^

Mr PenyuBiru said...

tahniah!

dah dapat lesen besar.haha

¶A.K.I¶ said...

ye!!
smoga berkekalan...
sila bungkuskan hadiah2 menarik ke alamat ini

www.akitoimada.blogspot.com~

hahahah

nurulhudaresad said...

eh beb.....dah kawen ke?
laa....x taw pon...congrates ya...

Frodo Baggins said...

hhahhahaha ... congrat!
jd pemegang amanah.


>>___<<


nyum nyum nyum hah?? :)
nak kondom lebih?? wa ada.
wakakkakaa

bukan penggoda said...

frodo mcm siot. haha.

tahniah! :)

Cik Zoe said...

tahniah!!

semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.
=)

miNt said...

congrats
selamat pengantin baru.

sori tak dapat pegi kenduri kawen ko.

semoga kekal bahagia.

^^

redNing said...

tahniah...kekal hgga akhir hayat. insyaAllah

anak nk baper org?? huhahah

♥ Vee Violet ♥ said...

tahniah...
semoga ikatan perkahwinan you all terjaga dan terpelihara...
:)

deus X machina said...

congrats 0~~~~`
semoga kekal sampai akhir hayat

khairolghani said...

tahniah bro..semoga dapat menjalankan amanah&tanggungjawab dengan baik..

nursarah said...

alhamdulillah syukur. akan datang bleh jadi Daddy plak. ehehe

aku doa yg baik2 je tuk rumahtangga ko, Aminnn.

Eye_nee said...

Wah!!congrate Bro..semoga menjadi seorg suami yg bertanggung jawab...

al-lavendari said...

tahniah ... saya dah lama bertukar ! dah ingat2 lupa.

she-G said...

dah selamat ke???alhamdulillah...tahniah

Mak Su said...

tahniah!! :D

taruhlah gamba, nak tengok, dah ler tak ajak kita pun..... huhuhu

BajuKurung said...

TAHNIAH.

si buta warna said...

alhamdulillah. tahniah!

syaf said...

syabas..anda sudah kehilangan teruna..
awat kawen x ajak...cis

anyway tahniah n smoge berkekalan.
amin untuk doa itew

Uruchimaru @ kf said...

insya Allah !

Boneka Tak Sakit said...

tahniah bro.. aku tgh pk2 bil tb2 terpk ko punya majlis 13jun lor aku xde pergi pown

maaflah memang xbrp nak senang. apa2 pown aku doa kan ko jadi ketua keluarga yg membina masyrakat yg baik!
Insya Allah.

Cik Akma said...

tahniahh. gmbr kawen utk tatapan peminat pls. hahaa

CAHAYA said...

tahniah!

mirachantek said...

bila gakanya dapat baby chomey?

.:fifi:. said...

salam beb...
slmt pngntin bru..
hahaha
semoga bkekaln hngga ke akhir hyt..

Anonymous said...

alhamdulillah..
tahniah bro !!
tumpang hepi :))

- melatidaisy

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

kau tawen tak jepmut gua ekk...tunggu gak lu jemput..hehehehe..


selamat berbahagia taiko..

maiyah said...

tahniah.. moga dlm kesejahteraan..

amirah said...

tahniah :)

aRien de GreaT said...

oooooooooo

yuhuu..diam2 berisi...heheh...sekali dh jadi laki org..
nak tgok gmbrnyer..xkn xnk tnjuk sket pun....alaala

puding roti said...

ya Allah. besnya pakcik!

tahniah awk :)

Masy said...

x jemput pon! T___________T heheh apepon congrates!

faiz said...

biaq betoi...senyap2 je..anyway.. CONGRATS k.. :-))

DzuLagiL said...

salam,
perkongsian yg baik...
moga2 dpt ank ramai...

TokNabe said...

dah kahwin? tahniah... lama saya tak merantau ke blog rakan-rakan. Tak tahu perkembangan.... :)

Moga bahgia tak ada gelora-gelora... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...