Saturday, June 13, 2009

Penutup


Bulan ni adalah bulan terakhir aku bekerja untuk IKSB di Kuala Terengganu. Aku ingin me'resign'kan diri. Fuhhhhhhh......Aku pun xtau sampai bila aku akan terus mengembara mencari pekerjaan ini.

Terima Kasih pada kekawan kat IKSB. Memang banyak pengalaman aku bersama korang semua. Teramat indah sekali. Aku berharap persahabatan ini akan kekal selamanya. Bersahabat sampai mati. Aku doa kan korang akan berjaya dan terus berjaya

Kepada PM, RE, bos-bos lain serta kekawan yang banyak memberi aku tunjuk ajar dalam aku melakukan kerja sepanjang aku kerja di sini. Thanks a lots.

Aku berharap pengembaraan aku akan menjadi lebih indah dan bermakna. Aku sentiasa berdoa semoga setiap pilihan yang aku buat adalah yang terbaik.

0 Pandangan Kekawan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...