Monday, June 8, 2009

Chandat sotong

26 May 2009, aritue kompeni aku ade wat chandat sotong bersama JKR. Berikut antara gambar-gambarnya.

Bot yang digunakan untuk mencandat.

Suasana ketika menchandat...Dari kiri aku, dino, pie dan PM.


PM aku dan sotong.

Sotong dan aku.

Berjaya jugak aku dapat sekor walaupun pertama kali pergi menchandat. Itu pun setelah 3 jam menchandat. Korang pun boleh bayangkan la betapa hampehnya. Inilah akibat salah timing. Hahahahha...

Walaupun sotong yang aku dapat adalah yang paling kecil antara 10 ekor yang dapat ditangkap. Memang memenatkan tapi menyeronokkan walaupun xdapat banyak.

p/s: Kalo mabuk laut jangan pergi.

2 Pandangan Kekawan:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

kalo mabuk darat???

Unknown said...

Gadis Kampung Separa Bandar
toksah la...wat perabih ko boras aje...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...