Thursday, September 2, 2010

26

2 september....genap je 2 sept..angka umurku akan bertambah, tahun ni angka keramat tu bertukar jadi 26. Da makin tua. Walau pun pala otak aku tetap bebudak. Minat katun, komik n kamen rider xterpadam lagi. Hahahah..

Walaupun angka itu berubah, aku tetap jua aku. Aku yang korang kenali dlu. Walaupun aku kurang aktif berblog aku tetap ada. Terasa rindu sangat nak kembali aktif..tapi keadaan blom mengizinkan. Gadget xcukup lg. Tenet xde.

Angka yang berubah itu ku harap akan mematang kan aku menjadi lebih dewasa. Dan moga rezki aku juga akan lebih murah lepas nie..

Gang....rindu korang suma.

11 Pandangan Kekawan:

Farhah Zaidah said...

selamat menyambut ulang tahun kelahiran ye....moga dimurahkan rezki...panjang umo dan diberikan kesihatan yang baik hendaknya..

Ieda Al-Habsyi said...

epi beteday, 26 samalh kita, hohohoh!! masih muda lagi beb :)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

selamat hari tua bro...

azureen yazid said...

HEPI B'DAY...
HEPI OLWEZ..

Jard The Great said...

ehh.. hepi birthday beb.. umur 26 dah ada bini.. tak mcm aku.. da 27 blom kawen2.. ehehehe

khairolghani said...

selamat menyambut ulang tahun kelahiran..semoga segala impian menjadi kenyataan..

redNing said...

hepi besday

dh minat hgan katun tu layan je..xkisahlh umo brapa pon hohoh

Lya Colours said...

a very happy birthday to u
wish u a happy life and good health

citahrudin said...

hahaha
september gak ko rupanya
bagus2
kita geng

melatidaisy said...

hepi belated besday to bro jedi,

semoga bertambah kebahagiaan dan keberkatan hidup..ameen ..

mimizuzuhaha said...

selamat hari tua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...