Monday, December 22, 2008

aku sebatang pen......

Kalo aku sebatang pen mesti bila puas aku akan dicampak bila da puas dipakai. Tak pun bila da abes 'ink'. Mesti ending cite mesti sedih punye. Jarang pengarang akan buat cite sebab pen dia, dia berjaya dalam idup. Huhuhu.....

Aku tetiba ingat tajuk esei masa sekolah rendah dulu. Cikgu suka sangat suh wat karangan 'aku sebatang pen', 'aku sebuah basikal' dan..........Cikgu kata karangan macam nie untuk asah kreativiti aku wat karangan. Tapi memang xpatut la aku ni manusia bukan pen.

Apepun TERIMA KASIH CIKGU.......Jasa mu amat bermakna bagi ku dalam hidup nie yang mengajar aku menjadi seorang manusia berguna. Kalo xde cikgu mungkin aku xkenal ABC (huruf ABC bukan air batu campur)....xkan jadi cam skang kot kalo xde cikgu. THANKS CIKGU.

Kepada cikgu yang penah aku kutuk dlu mintak maaf ye.....


P/S: Bersyukur la sebab aku dilahirkan sebagai manusia. Bukan sebantang pen or etc.....

0 Pandangan Kekawan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...