Friday, May 29, 2009

Aku Perlu Kamu

Sunyi, sepi dan bersendirian. Adalah perkataan yang biasa bermain di fikiran aku. Al maklum la orang bujang. Kalo da kawin tu lain la kan. Sebab ade teman ada istri atau suami.

Korang pun mesti sama seperti aku kan. Kekadang terasa sepi sangat, jiwa terasa kosong. Walaupun kat depan lagu rock berkemundang atau konsert dangdut sedang menggelek, ia tidak dapat merubah apa-apa. Semua akan tetap sama. Sepi........

Apakah aku ini tidak tahu menghargai kewujudan insan sekeliling aku?? Apakah aku terlalu mementingkan diri sendiri?? Sering mengabaikan mereka, hanya mempergunakan mereka disaat diperlukan sahaja. Mengapa aku begitu keji??

Aku mohon maaf atas segala dosa aku pada semua. Ampunkan dosa aku kekawan, sahabat dan teman sekalian.



Aku mau kau disisiku
Aku mau kau dekat padaku
Aku mau peluk kau erat-erat

Kamu segalanya bagi aku
Tanpa mu aku lemah
Tanpa mu aku kalah

Hanya kamu yang aku mau
Aku tau aku insan berdosa
Banyak melakukan silap pada kamu
Tidak tau menghargai kamu

Tapi hakikatnya
Aku sayang kamu
Aku cinta kamu

Maafkan aku kerana menyakitimu
Ampunkan aku atas segalanya
Aku merayu pada mu

Biarkan aku tenang
Andainya ku tutup mata
Hanya satu ku mau kau tau
Hanya kau selamanya dihati ini
Tidak akan ku berpaling

0 Pandangan Kekawan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...