Yr usage of RM3xx.xx as has exceed yr credit limit.
Sial. Padahal aku buat credit limit RM150.oo pesal leh sampai 3rat. sial btol. Jadi tadi aku gi la minta penjelasan kat Celcom PJ.
Aku tanya 'Pesal aku punye bil lebih kredit limit'.
Lalu minah tu jawab ngan muka mintak penampar lelaju dia cakap 'Credit Limit hanya sebagai guide line'.
'Guide line utk ape? Bukan kredit limit tu akan block aku punye bila da cukup ke??' aku tanya lagi.
'Kredit limit just sebagai guide line je.' Jawab minah tue ngan muka blur. Memang x menjawab persoalan aku langsung.
Sial. Da 2tahun aku pakai postpaid. Tetiba jadi camni. Sial btol. Ni wat aku nak tukar ke postpaid lain nie. Ada cadangan?? Prepaid aku xnak, sebab susah kalo emergency memalam buta.
PSP: Mood xpuas hati..
22 Pandangan Kekawan:
haiyak..penampo je jgn kasi can..
maxis....
memang bernilai2....
hahahhahha
kurang asammasin punya seklom. selkom.
hahaha mmg jawapan nak minta penampar...
tukar pakai maxis le...
tapi kenkadang maxsis pun buat hal gak
oiK!! jangan mencarut!! x baik!!
selkom terdesak kot!
heh...arin dh kena ...dulu arin xpenah melanggan pun ngn celcom..tba2 smpai bil kt umh..500++..siap g bt trepot polis..bgang giler...dh tu kt bil de nama arin alamat pe smua tau...
ckLah dah cerai talak 3 dengan celcom broadband(berukban)....dan bercinta baru pula dengan wifi streamyx combo....rumah dh macam cyber cafe dibuat budak-budak tu!
Tapi untuk talian telefon, satu kelauarga masih guna plan 5+1 Celcom Postpaid. Memang setiap bulan over limit.....kalau ditanya, itulah jawapan mereka..
aku kalo bab dengan customer servise consultant drp celcom ni dah banyak yang aku kena..last month aku gatal tangan pi surf internet..rupanya mahal gila..bil aku rm250..bila aku call tanya, semua orang jawab soalan aku dgn marah2..celcom tak bayar gaji dorg ke eh?
semua rangkaian ada songgeh masing2.....
aku bengang jak berurusan dengan org kurang ajar.aku pun jadi kurang ajar.huh.
*tiba2 emo.haha*
ko komplen aje kat bos besar mereka dan cc kpd semua org.
haaaa... marah celcom..jom kita ramai2 bakar celcom nak..hehe...
tue la..akak awal2 lg dah bising kan.. kita as postpaid user nie selalu dianak tirikan..huhu..
lor~~
tak tau ke?
hahaha~
maxis pon cam tu gak
cam haram kan?
wei~~
ko jgn nak ngengade kata tak reti membace n menulis..
ni wat entry ok je
so sila la jawab tag aku tu k
mmg hampeh.
pernah...ixora guna satu line ni...dah wat report atas kesilapan diorang...selang 2, 3 bulan diaorang still tak update. hinggakan ixora kena wat report kali ke2 ... marah2 baru nak take action...
syarikat telekomunikasi ni kdg2 nampak sgt nak pikir untung aje.
" awk tak mo potong ke?
hehehhee.....
ko kenela sll check bil ko...*118#
gila lah 3rat.
hahaha
syabas inspekter sahab
Digi...
nanti leh menari2 bersama moskod kuing nya itu..
hepi sokmo ;p
lu pkai CelXis..
pakai telefon AYUNI tu..eh ke ape name telefon kaler ijo tuh
patut la dah tak de msg ko di...ekekekeke..
SAMA LA KITAAAAAAAAAAAAAA ..waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :((
kredit limit 150 alih2 jadik dah 300 senget tul.. rasa macam nak terminate gak nih celcom.. di.. jom terjun ke digi sama2.. hahahaha..
nak tukau cakap bro saya pun nak tukau nih.. ekekeke
kalau semak kat *118# pun tak betul gak angka dia tulis.. huhuhu
bil aku tetunggak sampai skang..
huh!aku pon mcm tu!!aku bengang giler!
Post a Comment