Showing posts with label projek 400. Show all posts
Showing posts with label projek 400. Show all posts

Thursday, March 11, 2010

Tahniah

  • Tahniah adik aku yang telah dapat result SPM ari nie. Tahniah wat dia. Result dia lagi better dari aku. Aku tabik kau. Pape pun, perjalanan mu masih panjang. Aku doakan kau akan berjaya dan terus berjaya.
  • Tahniah wat aku jugak pasal da gagal join projek 400 dari Nuffnang. Ni suma salah aku cuai. Pasal aku ade hal yang lagi perlu di utamakan jadi aku terlupa nak balas emel dari Nuffnang dan post 1 entri.
  • Tahniah wat korang semua sebab korang memang kawan yang best.


PSP: Tahniah
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...