Showing posts with label cimb. Show all posts
Showing posts with label cimb. Show all posts

Tuesday, March 23, 2010

Yabedabedoooooo v.2


Berkaitan ngan entri yabedabedoooo dulu. Ni la contest yang aku masuk Get Used and Getting More yang di anjurkan oleh CIMB Bank bagi promosi CIMB Bank Prime Account.

Aku rembat je masuk dan dapat tahu pun dari Nuffnang jugak. Yang dalam kotak biru tu quote yang aku tulis.

Jangan risau aku xmenang hadiah utama pun. Hadiah saguhati je. hahhahaha


sekian
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...